شرح وظایف آمارومدارک پزشکی
1- جمع آوری آمار فعالیت بیمارستانهای تحت پوشش د انشکده به صورت ماهیانه (آمار اورژانس، زایمان طبیعی ، سزارین، تختهای فعال...)
2- جمع آوری وبروز نمودن آمارواطلاعات تسهیلات بهداشتی درمانی شامل: بیمارستانها، درمانگاهها، مراکز توتنبخشی، آزمایشگاهها، رادیولوژی ها،و....
3- تصحیح خطاهای آمار موجود در اطلاعات دریافتی
4- تهیه آمارهای مقایسه ای سه ماهه، شش ماهه و سالانه از اطلاعات حوزه درمان
5- بررسی علل افزایش وکاهش شاخص های بیمارستانی
6- تهیه سالنامه اماری معاونت درمان جهت چاپ در سالنامه آماری دانشکده
7- تهیه لمینت از آمارهای مقایسه ای شش ماهه و سالانه فعالیت بیمارستانها
8- پاسخگویی به آمار واطلاعات درخواستی از سوی وزارت متبوع و مسئولان دانشکده
9- تکمیل آمارواطلاعات ومحاسبه شاخص های مورد نیاز هیات امنا و بودجه تفضیلی
10-پاسخگویی به امار واطلاعات درخواستی از سوبی مراجع خارج از سازمان مانند: استانداری، فرمانداری، منطقه آزاد اروندو...
11-نظارت بر ثبت صحیح اطلاعات در سامانه وزارتی آواب
12-ساماندهی و تهیه بانکهای اطلاعاتی از د اده های حوزه درمان
13-برگزاری کلاسهای آموزشی جهت کارکنان واحدهای آمارومدارک پزشکی
14-دریافت بخشنامه ها ودستوالعمل ها از وزارت متبوع و ابلاغ به بیمارستانها
15-پاسخگویی به استعلام های کتبی و شقاهی در خصوص آمار ومدارک پزشکی
16-بازدید جامع از عملکرد واحدهای مدارک پزشکی واعتبار بخشی آنها
17-طراحی و استاندارد نمودن اوراق مورد نیاز مدارک پزشکی
18-تهیه دستورالعمل در خصوص تکمیل و استفاده از اوراق مدارک پزشکی در بخش های پذیرش و مدارک پزشکی
19-هماهنگی وجمع آوری برنامه های عملیاتی واحدهای ستادی درمان
20-تهیه نمودار مقایسه ای عملکرد حوزه درمان به صورت شش ماهه و سالانه و ارائه به ریاست دانشکده و معاونت درمان
21-پیگیری و جمع آوری شاخص های اورژانس کشوری و ارائه به واحد امور بیمارستانها جهت درج در سامانه وزارتی مربوطه
22-ارائه آمارهای مورد نیاز جهت درج در سامانه وزارتی سینا سا