كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین خبر
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه
بازديدها
بنر
تقويم
جستجو
حدیث روز
رسانه های محلی
رويدادهای کشوری
کارگاه آموزش
گزارش تصویری
متون عمومي
منو
منو
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود
اخبار
1398/5/1 سه‌شنبهدر دیدار مسئول و اعضای شورای مرکزی ستاد خدمت رسانی مردمی آبادان
از تلاش رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در موضوع بحران سیل تقدیر شد
به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان ظهر امروز در دیدار مسئول و اعضای شورای مرکزی ستاد خدمت رسانی مردمی آبادان از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

.

به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان ظهر امروز در دیدار مسئول و اعضای شورای مرکزی ستاد خدمت رسانی مردمی آبادان از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر شد.

در این دیدار مسئول و جمعی از اعضای شورای مرکزی ستاد خدمت رسانی مردمی آبادان با حضور در دفتر ریاست این دانشکده از زحمات دکتر سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و زیر مجموعه این دانشکده به عنوان یکی از سازمان‌های پیگیر و مؤثر در موضوع بحران سیل اخیر به نمایندگی از مردم مناطق سیل زده قدردانی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن ابراز خوشحالی از حضور چنین ستاد مردمی در آبادان اظهار داشت: بنده و زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان هم بعنوان افراد حقیقی و هم افراد حقوقی خدمتگزار مردم هستیم و خود را موظف می دانیم که آنچه به سلامت مردم مربوط می شود را پیگیری و در دستورکار خود قرار دهیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا خدشه ای به سلامت مردم وارد نشود اما بسیاری از مولفه های مؤثر بر سلامت وظیفه ی ما نیست ولی با مشارکت سایر نهادهای مرتبط با سلامت و حضور نهادهای اجتماعی و گروه های مردمی در صحنه بویژه در بحران ها می توانند نقش ارزنده ای در این زمینه داشته باشند.

در ادامه این دیدار شفیعدل؛ سخنگوی این شورا که پیش از این نیز در موضوع شوری آب در سال گذشته همکاری بسیار خوبی با نهادهای خدمت رسان داشته اند گفت: مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان علیرغم ماموریت های مختلف در حوزه سلامت همکاری شایسته ای را در بحران های اخیر منطقه با این ستاد داشته است.

وی در پایان افزود: امروز ما به نمایندگی از مردم مناطق سیل زده در زمان سیل و پسا سیل در اینجا حاضر شدیم تا قدردان زحمات و تلاش رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و زیرمجموعه ی آن در خدمت رسانی به مردم عزیز این مناطق باشیم.


نسخه قابل چاپ
بیشتر