كوچك يا بزرگ كردن بخش :.

.

به گزارش اداره اطلاع رسانی پزشکی معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان، آیین بزرگداشت پژوهشگر و فناور برتر به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در روز دوشنبه مورخ 96/9/27 در ساختمان این معاونت برگزار گردید.

این مراسم در ابتدا با قرائت قرآن کریم به صورت زنده آغاز شد و پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته)، در رابطه با پژوهش و اهمیت والای آن در پیشرفت همه جانبه کشور به نمایش درآمد.

در ادامه جناب آقای دکتر آموزنده، ریاست محترم دانشکده علوم پزشکی آبادان، ضمن ایراد سخنرانی در باب پژوهش و فناوری، به اولویت دهی اهداف پژوهشی پژوهشگران دانشکده و منطقه در جهت رفع و مقابله علمی با مشکلات و معضلات منطقه ای از جمله مسأله ریزگردها و آلاینده های صنعتی تاکید داشته، و به لزوم همکاری دانشگاه های موجود در منطقه و همچنین سازمان منطقه آزاد، به همین منظور و دستیابی به نتایج مطلوب اشاره نمودند و از حمایت های سازمان منطقه آزاد اروند در پیشبرد اهداف مرتبط با سلامت این دانشکده قدردانی نمودند.

سپس جناب آقای مهندس نعمت زاده، معاونت محترم فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جناب آقای دکتر موسوی، مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن استقبال از سخنان ریاست دانشکده علوم پزشکی در زمینه همکاری های مشترک، به بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها در مورد جهت دار شدن و بومی شدن پژوهش های منطقه ای پرداختند.

در همین راستا جناب آقای دکتر نوری، معاونت محترم آموزش، تحقیقات و فناوری نیز سخنانی در باب نقش کلیدی پژوهش و فناوری در شرایط کنونی کشور و جامعه علمی و دانشگاهی عنوان نمودند.

در ادامه جناب آقای ملیحی، ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت فناوری، به تبیین اهداف آتی این مدیریت پرداختند.

گفتنی است، جناب آقای دکتر جانبی، معاونت محترم درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان، جناب آقای دکتر رضایی، ریاست محترم بیمارستان آیت الله طالقانی(ره)، جناب آقای دکتر غنوی، مدیریت محترم شبکه بهداشت شادگان، جناب آقای دکتر خسروی زاده، مدیریت محترم مرکز ارتباط با صنعت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و همچنین سرکار خانم لاری، مسئول دفتر جناب آقای دکتر عامر کعبی، نماینده محترم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی، از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

در پایان از پژوهشگران و فناوران برتر دانشکده علوم پزشکی آبادان، با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز تقدیر به عمل آمد.
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ